Contact Info / Websites

All 16 movie Reviews


PokeAwesome PokeAwesome

Rated 5 / 5 stars

Pikachu...

Pikachu Was Winning Until He Took A Solar Beam To The Knee...



Sonic Shorts: Volume 5 Sonic Shorts: Volume 5

Rated 5 / 5 stars

Look A Key! :D

Me: It Must Unlock Treasure!!!
Mad Face: RAHHAHAHAHAHAHHA
Me: AHHH DX


People find this review helpful!

Sonic Shorts: Volume 2 Sonic Shorts: Volume 2

Rated 5 / 5 stars

Omg Wtf

If you Click Sonics Belly When The Bird Sits On His Head It Goes To Secret Slides. Check it out :O


People find this review helpful!

Salute to Gir & Zim Salute to Gir & Zim

Rated 5 / 5 stars

haha

Gir is the bomb dude



Bunnykill 4 Bunnykill 4

Rated 5 / 5 stars

awesome

:3 AWESOME!!!



Madness :: Smoking Kills Madness :: Smoking Kills

Rated 4.5 / 5 stars

Lol awesome

But dont you thin its a little short?


io3creations responds:

Since this movie is just a "prototype", I think it's the perfect length. The next one will be longer :)


I Almost Forgot Pico Day! I Almost Forgot Pico Day!

Rated 4.5 / 5 stars

Lol

When i first saw that i scooted back and hit my funny bone...=.o owww...


Little-Rena responds:

That's amazing lol


|~Love Me Forever~| |~Love Me Forever~|

Rated 5 / 5 stars

Lol :)

That was pretty good and it was emotional so 100/10 :)


People find this review helpful!

Peach Blossom Peach Blossom

Rated 4.5 / 5 stars

hahahaha wtf?

Lol i do not know what the fuck that is but good work on the art ROFL 9/10


People find this review helpful!

Anime The Movie Anime The Movie

Rated 0.5 / 5 stars

wtf???

What was the point of that?